dinsdag 2 januari 2018

Een start maken

Ik kan er nog een week tegenaan gaan hikken,uitstellen en denken: ach ik heb nog vakantie! Maar dat heb ik deze keer eens niet gedaan. Gisteren heb ik op nationale uitbrakdag een start gemaakt met mijn schema.



Samen met mijn vriend heb ik gekeken naar wat we willen veranderen en verbeteren. En vooral ook hoe we dat gaan doen.

Dit resulteerde in een overzichtelijk (voor ons dan) schema met huishoudtaken. Deze hebben we onderverdeeld:

DAGELIJKS
TWEE-WEKELIJKS
WEKELIJKS
MAANDELIJKS &
PERIODIEK

De komende tijd zullen we dit schema een invulling gaan geven. Er staan nu al de basisdingen in. Maar gaandeweg zullen daar best nog taken bijkomen. Heel handig om dit dat zo toe te kunnen voegen.

Het voelt goed om hier nu zo al mee bezig te zijn! Samen kunnen we dit, want nu kunnen we elkaar motiveren en aanspreken op het doen van de taken.

Morgen een blik in dit schema en de inhoud ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten